Saturday 8 February 2014

Kelas Asas Blog Online- soalan dan jawapan

Asalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tidak seberapa ini ..

Ok, di entri pagi nie saya akan menulis berkenaan dengan respon yang selalu say terima apabila iklankan berkenaan dengan kelas asas blog yang di tawarkan. Apabila post je iklan pakej kelas, ramai yang akan PM saya untuk bertanya berkenaan kelas yang dijalankan ini. Antara soalan yang biasa di tanya ialah :

   1. Kelas dijalankan kat mana n masa kelas
   2. Berapa lama tempoh masa untuk setiap kelas dijalankan
   3. Boleh ke belajar secara ONLINE jer
   4. Kalau saya langsung tiada asas komputer, macam mana?

Ok, jawapan saya untuk pertanyaan di atas ialah :

    1. Kelas boleh dijalankan dimana-mana sahaja janji syaratnya ada internet dan komputer/laptop, kerana  
        kelas yang bakal dijalankan ialah 100% secara ONLINE.
    2. Kita boleh belajar secara online kerana ada modul yang lengkap serta langkah yang mudah untuk kita
        jadikan panduan semasa dalam pembinaan blog.
    3. Pembinaan blog akan dipantau oleh guru yang berpengalaman serta boleh dihubungi bila-bila masa dan
       dimana sahaja untuk menjawab sebarang permasalahan yang dihadapi.
    4. Masa belajar adalah flexsible, bergantung pada masa yang kita ada.
    5. Jaminan tempoh belajar adalah sehingga kita pandai dan boleh membina blog sendiri
   6. Untuk yang langsung tiada asas, kelas OFFLINE juga ditawarkan tetapi tempat adalah
       bergantung pada perbincangan.

No comments:

Post a Comment