Saturday 12 October 2013

TRAVELOG PELAJAR SEPARUH MASA (SPACEUTM)

Teks : Nor Adilah Bt Ab Latif

                                                  (Gambar dari http://news.utmspace.edu.my)


Alhamdulillah, hari ini tercetus idea untuk saya menulis lagi ke arah menyiapkan tugasan-tugasan yang sudah tertangguh sekian lama.

Di sini, bermula hari ini saya akan mula menulis berkenaan dengan "Travelog pelajar Separuh Masa" atau dengan kata lain ialah student part-time. Sudah lama sebenarnya saya bergelar student part time nie iaitu bermula daripada tahun 2005 hinggalah sekarang..Huhu..rasanye lama betul saya mengambil masa untuk menyiapkan ijazah saya ini. In Sha Allah saya akan bahagikan kepada beberapa sub topik pengalaman dan cabaran dan mengapa saya memilih belajar sambil kerja ini..

Sebagai pelajar hujung minggu, menjadi rutin saya untuk datang ke kuala lumpur dan menhadiri kelas, sibuk dengan tugasan yang tidak pernah habis, menduduki test dan macam-macam lagi.. dalam travelog ini juga saya akan menulis berkenaan curahan hati pensyarah-pensyarah saya yang juga berkorban hari minggu mereka semata-mata untuk memberi peluang pada kami untuk memegang segulung ijazah..

Natikan Travelog pertama lagi as student part time besok...In Sha Allah

Salam Sayang dari saya :

~~Adilah~~


No comments:

Post a Comment